tjoo katt

Asså jag är så jävla dålig. Måste få in rutiinen asså att blogga för jag glömmer hela tiden.

Meeen, jag vaknade i alla fall för ca en timme sen, ska börja göra mig iordning och åka till stan för ska köpa ett par solglasögon och fransar! 
Sedan ska jag möt upp Julia och åka till stenungsund förmodligen. Vi ska ha myskväll med bowling oså! 

Igår var det ju valborg wohoo.. Och asså hela dagen igår för mig va verkligen jobbig. 
Först så skulle vi ha uppvisning. Utomhus. I spöregnet. I en timme. Blev så jävla irriterad för det stod två tjejer framför oss som vägrade ta ner sitt paraply hur många gånger än Tyra bad dom. Och deras paraply va riktat ner mot mitt ansikte så det bara rann regnvatten i hela mina ögon hela jävla uppvisningen.. 

Sedan när jag va hemma, somnade jag så va tvungen att stressa som fan, plus att jag började bråka med mamma. 
Mina kläder va typ helt borta så fick typ panik.
Stressade till stan för att hinna till stenungsundsbussen och sedan gick vi på en fest i stenungsund då.

Och det va liksom helt okej , ganska kul. Men påvägen hem... Ojojoj.
Jag bestämde mig för att ta sista bussen hem vid 2 eftersom att det är så mycket skönare att sova hemma. Marcus körde mig till bussen och precis när bussen skulle gå så ba blev jag så jävla kissenödig men jag hann ju inte gå på toa nånstans för bussen skulle gå o de va sista bussen, så jag satte mig på bussen o ba liksom, nä men jag kan hålla mig tills jag kommer fram.. Det tar 40-50 min att åka stenungsundsbussen till Göteborg och asså... jag har aldrig vart så kissenödig i hela mitt liv. Jag fick SPRINGA av vid backaplan o liksom hitta närmsta gränd. Fyfan asså. Trodde verkligen jag kulle kissa på mig på bussen... 
 
 
 
lifestyle | |
Upp