Förklarar mig

Okej nu ska jag berätta varför jag inte bloggat på typ en vecka.. 
Det är både synd men ända hur bra som helst! 
Asså kolla, Förra helgen, så pratade jag med en nära gammal vän jag bråkat med och vi löste allt vi vart ovänner om, och jag har känt att jag vill spendera mycket tid med henne nu eftersom att vi måste liksom catchup, haha. Och jag har inte haft något internet då, när jag är ute med henne så därför har jag inte kunnat blogga på dagarna.

Sen så Har jag ju börjat gå i skolan nu, WOHOOO! 
Har vart i skolan hela veckan och gjort allt, gjort nationella.. Så jävla stolt över mig själv att jag börjar komma tillbaka på rätt spår, och därför har jag inte kunnat blogga när jag kommer hem för har somnat nästan direkt, och aa.. Det är så det är helt enkelt, har haft mycket att bry mig om på senaste!

 
lifestyle | |
Upp